Στη Linguaheart η διδακτική μέθοδος που εφαρμόζουμε είναι βιωματική, διαδραστική και δημιουργική, αυτό σημαίνει ότι δίνουμε μεγάλη έμφαση στο ρόλο της εμπειρίας κατά την διαδικασία της μάθησης.
Αξιοποιούμε την φαντασία και την δημιουργικότητα παιδιών και καθηγητών, χρησιμοποιούμε πολύπλευρες δραστηριότητες, έτσι ώστε να ενθαρρύνουμε το παιδί σας να συμμετέχει ενεργά στο μάθημα και να μάθει από την δική του εμπειρία.
Η φιλοσοφία μας Learning by doing
απορρίπτει:
Αντίθετα επιδιώκουμε:
Επιπρόσθετα τα πλάνα της ύλης μας για κάθε επίπεδο, είναι σχεδιασμένα και δομημένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να εγγυώνται την επιτυχία των παιδιών στις επίσημες εξετάσεις πιστοποίησης.
Ο δικός μας στόχος είναι το παιδί σας να αποκτά ουσιαστικές γνώσεις στη ξένη γλώσσα, μαθαίνοντας από εμπειρίες και ερεθίσματα, έτσι ακριβώς όπως έμαθε και την μητρική του γλώσσα.
Support Teaching LINGUAHEART
Σκοπός του προγράμματος, είναι η προετοιμασία των παιδιών στο χώρο της Σχολής, υπό την εποπτεία των καθηγητών στο Homework της Αγγλικής γλώσσας και στο Hausaufgabe της Γερμανικής γλώσσας.
Η Υπηρεσία προσφέρεται Δωρεάν στους μαθητές μας.
Support Teaching Σχολείου
Σκοπός του προγράμματος, είναι η προετοιμασία των παιδιών στο χώρο της Σχολής, υπό την εποπτεία των καθηγητών, στην ύλη των μαθημάτων της Β’ ξένης γλώσσας του Σχολείου (Γερμανικά – Γαλλικά).
Πρόκειται για ένα υποστηρικτικό πρόγραμμα μελέτης για όσους μαθητές αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επίλυση των ασκήσεων ή στην προετοιμασία των διαγωνισμάτων στο σχολείο τους.
Αφορά τους μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι και παρακολουθούν μαθήματα στη Σχολή μας, αλλά και μαθητές που θα επιλέξουν μόνο τη συγκεκριμένη υπηρεσία.
Ακόμα και αν δεν έχετε δει ή διαβάσει ποτέ κάποιο θεατρικό έργο του Shakespeare, σίγουρα έχετε ακούσει ή χρησιμοποιήσει εκφράσεις και ιδιωματισμούς του.
Αυτό δεν ισχύει μόνο για τους έχοντες την Αγγλική γλώσσα ως μητρική, αλλά και αυτούς που την διδάσκονται ως ξένη γλώσσα.
Ο Shakespeare δημιούργησε μέσω της θεατρικής γραφής του απίστευτα «ζωντανούς» τρόπους για να εκφραστεί η ελπίδα, η απελπισία, ο έρωτας, η λύπη, η αγωνία.
Μιλώντας την σύγχρονη αγγλική γλώσσα, είναι σχεδόν αδύνατον κανείς να αποφύγει να χρησιμοποιήσει όρους του Shakespeare.
“To be or not to be”, “A heart of gold”, “It’sall Greek to me”
Σύμφωνα με τους ειδικούς του Βικτωριανού Λόγου ο Shakespeare χρησιμοποίησε πάνω από 15000 λέξεις, πολλές από τις οποίες επινόησε μόνος του για να αποδώσει σε μέγιστο βαθμότο επιθυμητό νόημα. 2000 -3000 από αυτές χρησιμοποιούνται σε υψηλή συχνότητα στην σύγχρονη Αγγλική γλώσσα.
Είναι σημαντικό λοιπόν να γνωρίσουμε στους μαθητές μας τον «άνθρωπο των λέξεων» και να τους διδάξουμε τον πάντα επίκαιρο λόγο του.
Η καινούργια διδακτική ενότητα που προσφέρεται από αυτήν την χρονιά στους μαθητές της LINGUAheart ονομάζεται English by Shakespeare και αποτελείται από ένα σύνολο οπτικού υλικού και δραστηριοτήτων, βασισμένων σε διάσημες εκφράσεις του μεγάλου δημιουργού. Στόχος μας η σωστή κατανόηση και χρήση τους στον σύγχρονο Αγγλικό λόγο.
Και για του λόγου το αληθές …
Better three hours too soon, than one minute too late
William Shakespeare
Έχετε ποτέ σκεφτεί που βρίσκονται οι περισσότερες λέξεις και εκφράσεις που διδασκόμαστε σε μια ξένη γλώσσα;
Μέσα στις σελίδες των βιβλίων φυσικά!
Τα παιδιά αναγνωρίζουν μέσα από την ανάγνωση των βιβλίων, τις λέξεις και τα γραμματικά φαινόμενα, που διδάχτηκαν και τα μαθαίνουν γρηγορότερα μέσα από μια ευχάριστη αλλά και παραγωγική διαδικασία.
Ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου, η σωστή χρήση των συντακτικών στοιχείων του λόγου, η καλλιέργεια της σκέψης, η ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας, η προώθηση της επικοινωνίας , αλλά και η αποφόρτιση του στρες, είναι κάποια μόνο από τα οφέλη που προσφέρει σε όλους μας η ανάγνωση.
Επιπλέον με αυτόν τον τρόπο προτρέπουμε το παιδί να κάνει ένα ευχάριστο διάλειμμα από τα ηλεκτρονικά του παιχνίδια και προάγουμε την φιλαναγνωσία, γιατί πιστεύουμε, ότι ένα παιδί που αγαπά να διαβάζει βιβλία, θα γίνει ένας σκεπτόμενος ενήλικας.
Στην Linguaheart έχουμε δημιουργήσει ομάδες ανάγνωσης για την Αγγλική και την Γερμανική γλώσσα και ξεκινάμε από τον Οκτώβριο το ταξίδι μας στο συναρπαστικό κόσμο των βιβλίων.
Οι συναντήσεις γίνονται μια φορά την εβδομάδα σε groups, που καθορίζονται από την ηλικία των παιδιών.
Κάθε μήνα επιλέγουμε ένα βιβλίο, προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα και στις ικανότητες κάθε ηλικιακής ομάδας.
Αυτό πρακτικά σημαίνει, ότι αφού κάθε μήνα έχουμε καινούργια επιλογή βιβλίου , η ομάδα μπορεί να ανανεώνεται.
Χωρίζουμε το βιβλίο σε τέσσερις ενότητες, όσες και οι συναντήσεις του μήνα.
Σε κάθε συνάντηση μοιράζουμε στα παιδιά υλικό για την πιο εύκολη κατανόηση του καινούργιου λεξιλογίου.
Διαβάζουμε όλοι με την σειρά μας κάποιες σελίδες και όταν ολοκληρωθεί η ανάγνωση, αναπτύσσουμε μια εποικοδομητική συζήτηση πάνω στα μηνύματα του βιβλίου.
Με αυτόν τον τρόπο προωθούμε την εξάσκηση του προφορικού λόγου στην ξένη γλώσσα.
- Γιατί πρέπει να εμπιστευτώ στην ομάδα της Linguaheart την ξενόγλωσση εκπαίδευση του παιδιού μου;
Ότι μαθαίνεις με την καρδιά σου, το μαθαίνεις για πάντα.
Αυτό πιστεύουμε για την μάθηση στην Linguaheart.
Tο λέει άλλωστε και το όνομά μας!!
- Ποιοι θα είναι οι καθηγητές του παιδιού μου;
Οι συνεργάτες της Linguaheart είναι εκπαιδευτικοί με πανεπιστημιακή μόρφωση, επειδή πιστεύουμε, ότι η άριστη γνώση μίας ξένης γλώσσας και ΜΟΝΟ, δεν είναι προϋπόθεση για την επιτυχή διδασκαλία της.
Ο εκπαιδευτικός της ξένης γλώσσας, πρέπει να διαθέτει γνώσεις σχετικές με την διαχείριση της τάξης, την ψυχολογική προσέγγιση του μαθητή, τις μεθόδους διδασκαλίας, τις γλωσσολογικές δομές.
Ο εκπαιδευτικός της ξένης γλώσσας πρέπει να κατανοεί τις δυσκολίες, που αντιμετωπίζει αυτός που την διδάσκεται ως ξένη γλώσσα και όχι ως μητρική.
Γι'αυτό επιλέγουμε οι συνεργάτες μας, να είναι απόφοιτοι ξενόγλωσσης Φιλολογίας Πανεπιστημίου.
- Πότε πρέπει ένα παιδί να ξεκινήσει μια ξένη γλώσσα;
Οι επιστήμονες συμφωνούν, ότι η ενασχόληση με την ξένη γλώσσα από την προ-νηπιακή κιόλας ηλικία, έχει πολλά πλεονεκτήματα.
Ο λόγος είναι απλός.
Το παιδικό μυαλό είναι προγραμματισμένο να μαθαίνει.
Τα γλωσσικά στοιχεία αποθηκεύονται σχεδόν αυτόματα στο μυαλό των παιδιών, διευκολύνοντας αργότερα την πιο ουσιαστική εκμάθηση της ξένης γλώσσας.
Επίσης θέτει τις σωστές προδιαγραφές για την ευκολότερη εκμάθηση και μιας δεύτερης ξένης γλώσσας, η οποία είναι καλό να έχει ξεκινήσει μέχρι την ηλικία των 9 ετών.
- Πόσο ενεργή πρέπει να είναι η ανάμειξη των γονιών στην διαδικασία της εκμάθησης;
Σε αυτήν την ερώτηση θα μπορούσαμε να δώσουμε την κατηγορηματική απάντηση:
Γονείς, μην διαβάζετε τα παιδιά σας!
Ο ρόλος της ανάθεσης εργασιών για το σπίτι είναι διπλός.
Προωθεί την διαδικασία της μάθησης από την μια, αλλά από την άλλη πλευρά διδάσκει στο παιδί την υπευθυνότητα.
Οι καθηγητές μας, σας ενημερώνουν με την εφαρμογή Total School μετά από κάθε μάθημα για τις εργασίες της επόμενης φοράς. Αυτό γίνεται για να γνωρίζετε τη πορεία της ύλης μας και να μπορείτε με ευκολία να ελέγξετε αν το παιδί σας ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις του.
Οποιαδήποτε επεξήγηση, επίλυση απορίας ή άλλου είδους βοήθεια είναι καλό να παρέχεται από τον καθηγητή στην τάξη.
Έτσι το παιδί με την σωστή καθοδήγηση μαθαίνει, να δουλεύει αυτόνομα και υπεύθυνα.
Μην ρωτάτε το παιδί σας τι έχει για ορθογραφία ή αν έχει μάθει απ’ έξω την σημασία της κάθε λέξης του κειμένου.
Η ξένη γλώσσα δεν είναι ένα μάθημα, που αποστηθίζεται.
Αν θέλετε να βοηθήσετε το παιδί, να μαθαίνει σε κάθε ευκαιρία, ξυπνήστε την περιέργειά του. Ξενόγλωσσα μηνύματα θα βρείτε παντού, σε ηλεκτρονικές συσκευές, πινακίδες, τραγούδια, ταινίες, ετικέτες συστατικών τροφίμων, οδηγίες χρήσης κλπ.
Είναι ο πιο απλός τρόπος να αντιληφθεί κανείς τα εκπληκτικά αποτελέσματα της βιωματικής μάθησης.
- Ιδιαίτερο στο σπίτι ή μάθημα σε αναγνωρισμένο Κέντρο Ξένων Γλωσσών.
Τι πρέπει να επιλέξω;
Δώστε στο παιδί σας την ευκαιρία της εκπαιδευτικής υποστήριξης από επαγγελματίες.
Ο άνθρωπος που θα επιλέξετε να διδάξει το παιδί σας στο σπίτι, δεν είναι πάντα επαγγελματίας εκπαιδευτικός.
Επιπρόσθετα είναι πολύ σημαντικό για το παιδί, να δουλεύει σε μια μικρή ομάδα με συνομήλικα παιδιά και να μαθαίνει, όχι μόνο να πετυχαίνει τους στόχους του, αλλά και να εξελίσσει τις κοινωνικές του δεξιότητες.
Οι επιπτώσεις του μαθησιακού στρες (το άγχος αποτυχίας στα tests ή στις τελικές εξετάσεις, η αμηχανία στην προφορική έκφραση κλπ,) μετριάζονται δραστικά με την συμμετοχή στο συνεργατικό μάθημα.
Το παιδί απλά νιώθει, ότι στα δύσκολα δεν είναι μόνο του.
Και αυτό το βοηθά να αποκτήσει αυτοεκτίμηση και κέφι για μάθηση.